نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3267
-
الف
+

فلم کارگردان افغانستانی در تورنتو به نمایش در می آید

فلم جدید «مانی ناصری» کارگردان افغانستانی در تورنتو به نمایش در می آید.

فلم جدید «مانی ناصری» کارگردان افغانستانی تحت نام «we» در تورنتو به نمایش در می آید.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم جدید «مانی ناصری» کارگردان جوان و خلاق افغانستانی مقیم کانادا تحت عنوان «We» یا «ما» در شهر تورنتو به نمایش در می آید.

مانی ناصری در سال ۱۹۸۴، زمانی که سه ساله بود افغانستان را ترک کرد.

فعالیت او در پشت صحنه و ایفای نقش در چندین فلم و نمایش، او را به چهره‌ ای آشنا در میان سینماگران کانادایی و حتی برخی از سینماگران امریکایی، بدل کرده است.

وی برای آموزش هنر سینما و پرداختن به کار دایرکتری، در نیویارک و لاس انجلس ایالات متحده امریکا درس خوانده و برنامه‌های جداگانه‌ای نیز در زمینه‌ی فلم و سینما در دانشگاه ریارسن Ryerson University در کانادا داشته است.

فلم «we» ساخته «مانی ناصری» داستان مرد افغانستانی به نام «احسان» است که با کوله‌باری از دشواری‌ها، اما با امیدواری‌های تازه از افغانستان، پای به کانادا گذاشته و در جستجوی همسفر آینده زنده گی اش است.

«احسان» گاهی به این موضوع نیز می‌اندیشد که آیا بهتر است همسفر زنده‌گی‌اش را این‌جا از میان کانادایی‌ها انتخاب کند و یا برگردد به افغانستان و عشق واقعی و دل‌خواهش را از زادگاهش بیابد؟

فلم (We) در ماه سپتمبر سال روان در فستیوال بین‌المللی فلم بمبئی جایزه بهترین «فیچرفلم» را دریافت کرده است.

همچنان قرار است در آخرین روز سال روان میلادی این فلم در فستیوال بین‌المللی فلم در راجستان هند به نمایش گذاشته شود.

هشت صبح نوشت: «مانی ناصری» با به نمایش گذاشتن فلم جدیدش در تورنتو انتظار دارد این بار بتواند تعداد بیش‌تری از افغانستانی ها را به سینماها بکشاند.

م ح

 

 

نظر شما
ارسال نظر